Komentariši

Mujo i FAte u Londonu

Došao Mujo s Fatom u London. Uzeli taxi do hotela i pošto je vožnja potrajala, taxista se raspriča. “Where are you from?”-upita on. “We are from Bosnia.”-odgovori Mujo. “Šta kaže?”-pita Fata. “Pitao me odakle smo i ja sam mu odgovorio da smo iz Bosne!”-odgovori Mujo. Nakon izvjesnog vremena upita taxista ponovo: “And where do you live in Bosnia?” “We live in Sarajevo.”-odgovori Mujo “Šta kaže?” “Pitao me gdje u Bosni živimo i ja sam mu rekao u Sarajevu!”-odgovori Mujo. “Oh. my god, in Sarajevo, I had the worst fuck in my live!”-reče taxist. “Šta kaže?”-upita Fata. “Kaže da te pozna!”-odgovori Mujo

Komentariši

