Komentariši

DRAGANU MIRKOVIĆ ZAMALO UBILA DISKO KUGLA: “Ma je ste li vi to mene pozvali da me ubijete?”

DRAGANU MIRKOVIĆ ZAMALO UBILA DISKO KUGLA: “Ma je ste li vi to mene pozvali da me ubijete?”

Na snimanjima novogodišnjih programa uvijek je zabavno, ali da može da bude stresno, pa i opasno, nedavno se uvjerila Dragana Mirković, kojoj je prilikom nastupa na Televiziji “Hepi” zamalo došla glave – disko kugla!

Dragana se popela na scenu i otpjevala svoju pjesmu, a čim je počela da silazi sa scene sa plafona se srušila disko kugla!

Prestravljena pjevačica okrenula se ka bini i, kada je vidjela šta se dogodilo, zbunila se, a onda je rekla da je mogla da nastrada da se samo još nekoliko sekundi zadržala na bini.

Po svemu sudeći, kugla je mogla da joj padne direktno na glavu!
– Jao, majko sveta, pa mogla sam da poginem! Dobar mi je instinkt, pa sam na vrijeme sišla sa scene. Ma je ste li vi to mene pozvali da me ubijete? – rekla je kroz osmijeh u prvi mah Dragana i dodala:
– Pa moj Toni bi vas skalpirao da mi se nešto desilo. Strahota, samo se vi smijte. Moja centralna kugla je pala, sad je opasnost i za igračice – prokomentarisala je uplašena pjevačica.

Organizatori su odmah pritrčali i podigli disko kuglu koja je mogla da bude kobna i vrlo brzo vratili osvjetljenje na mjesto, ali ovog puta su ga lijepo namjestili kako se ne bi opet dogodio incident.

Zaposleni su se izvinili Mirkovićevoj, koja je uz osmijeh prihvatila izvinjenje i u dobrom raspoloženju nastavila da se druži sa prisutnima.

Osim Dragane, ovom snimanju prisustvovala je i Slavica Ćukteraš, sa kojom je vlasnica “DM” televizije otpjevala jednu pjesmu.

(Alo

Komentariši

